ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

حرف دلم یه نقطه چین ، بود كه حالا یه خط شده –

1390/10/10 11:26
نویسنده : پروانه
398 بازدید
اشتراک گذاری

 

حرف دلم یه نقطه چین ، بود كه حالا یه خط شده
‌همه ی كارای   دلم ، یه جورایی غلط شده --
دست خودم نیست به خدا ، دوای دردم همینه  --
اگه نگم دق می كنم ، كی پای دردم می شینه ؟

خوب اینا رو همین جوری ، واسه تو گفتم بدونی

تنهایی سخته به خدا ، دل كسی رو نشكونی

شاید بگی كه حرف من ، تكرار حرفای همه است

خودت رو یه قاضی بدون ، وقتی دلت  یه محكمه است

پای ورق های دلم ، یه خط قرمز كشیدم

از همه ی فرشته ها، فقط خوبا  رو می دیدم

تا كه یه روز نگاه من ، توی نگاه تو دوید

یه لحظه غافلت شدم ، چشمم دیگه تو رو ندید

حالا یه عمره منتظر ، شبا رو من صبح می كنم

نیومد از تو خبری ، بگو تا كی من بشینم

وقتی كه تنهایی من ، پشت یه خنده پنهونه

وقتی شكستن دلم ، خداست فقط كه می دونه

دیگه چه انتظاریه ،‌ كه بشكنم سكوتمو

وقتی نمی دونه كسی ، معنی عاشق بودنو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)