ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

دختر گلم آیدا

مهدی جان همسر عزیزم تولدت مبارک

1390/10/10 11:38
نویسنده : پروانه
432 بازدید
اشتراک گذاری

 

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود، سرشار از عشق و محبت کردی، نازنینم، زیباترینم، حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس میگویم، عزیزم قشنگ ترین صدای زندگیم تپش قلب توست، پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم. امروز روز تولد توست و من هر روز پیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی، عزیزترینم تولدت مبارک نازنینم ای زیباترین ترانه ی هستی، بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست، پس ای سرکده ی خوبی ها میلادت مبارک 

نمی دانم کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟
ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟روز میلاد تو، روزصدور شناسنامه عشق است! عشق من تولدت مبارک

مهدی جان هزاران بار تولدت مبارک

6 دی تولد عزیزم بود یه هدیه اقابل براش خریدم و یه جشن سه نفری منو آیدا و مهدی گرفتیم البته میگم چون هر سه تامون سرما خورده بودیم نتونستم زودتر بیام و براتون تعریف کنم درسته که خیلی جشن کوچیکی بود ولی خیلی بهم خوش گذشت یکی از بهترین روزهای زندگیم بود خوشال شدم که تونستم مهدی رو خوشحال کنم

عزیزترینم میدونم همه تلاشت را داری میکنی که من و ایدا زندگی راحتی داشته باشیم به خاطر همه چیز ازت ممنونم

نازنینم تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم همسر لایقی برایت باشم

و بتوانم گوشه ای از محبتهایت را جبران کنم نازنینم عاشقانه دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله پریناز
10 دی 90 14:33
منم تولد همسرتو تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال در کنار هم با شادی زندگی کنید و عشق زندگیتون هروز پر رنگ تر بشه.خدا ثمره عشقتونم براتون حفظ کنه و جمع گرم سه نفرتون همیشه پایدار باشه