ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دختر گلم آیدا

لحظه ها خاطره اند ...زندگی شوق تمنای همین خاطره هاست

1391/9/2 13:34
نویسنده : پروانه
1,502 بازدید
اشتراک گذاری

به یاد یکی از زیباترین روزهای زندگیم -  5/آذر / 89- روزی که پروردگار مهربان بهترین و زیباترین هدیه زندگی ام را به من هدیه داد و نعمت را بر من تمام کرد

باخودم فکر می کنم که زندگی چقدر بالا وپایین داره هر روزش یه جوره. هم سختی داره هم لذت، هم شادی داره هم تلخی و هم همه چی که با هم قشنگش می کنن. البته به شرطی قشنگ میشه که بتونیم باهاش کنار بیایم. باهاش حرکت نوسانی و مواج داشته باشیم؛ عین یه نمودار سینوسی. باید بتونیم با گریه هاش گریه کنیم و با خنده هاش بخندیم. با سختیاش درس بگیریم و با لذتش به اوج برسیم. حتی اگه بلد نیستیم باید یاد بگیریم. اینجوری میشه زندگی رو دوست داشت و ثانیه هاش رو بلعید و احساس خوشبختی کرد. اینجوری میشه به سبکی ابر شد و تا آسمون بالا رفت. از اون بالا همه چی قشنگه،حتی روزای سخت و تلخ و غیر قابل تحمل...

اونوقته که زندگی جای دشمن خونی و همیشه در جنگ، میشه دوست جون جونی و همیشه همراه.

همه اینا رو از وقتی تو وارد زندگیم شدی یاد گرفتم. همشون درسای بزرگ و مهم رابطه و احساس میان  من و توئه... میدونی؟ وقتی تو خلوت این دوسالی رو که با هم بودیم مرورمی کنم، پر از حسهای خوبی میشم که حتی نمیتونم وصفشون کنم. یه احساسی که با زمان محکم شده و حس دوست داشتن، توش آزاد بوده تا هر قدر که میخواد بزرگ بشه. یه رابطه بی پایان که همه زندگیمون رو تحت شعاع خودش قرار داده و اونقدر خواستنی و خوب بوده که تا امروز ادامه داشته و مطمعنا ادامه خواهد داشت . راستش من افتخار میکنم. به تو و این رابطه که مهمترین عامل این همه حسن خوشبختی اش  تویی...

خدایا ممنونم ازت که فرصت عاشق بودن رو بهم دادی و عشقی در خور عشق نصیبم کردی !

تو ماه محرم هستیم و امسال تولد تو مصادف شده با عاشورای حسینی دختر نازم تو بهترین و بزرگترین هدیه زندگی ام از طرف خداوندی تو و بابایی بزرگترین عشق زندگی من هستید!

برات از صمیم قلبم مینویسم تا بدونی که تو همه وجود من هستی دقیقا 3 روزه دیگه دو سالت تموم میشه .

انگار همین دیروز بود ...

دختر نازم زمینی شدنت مبارک برای من و بابایی بهترین باش که بهترینها را برایت ارزو داریم

نازنینم از خداوند می خوام که تو بهترینم را از پیروان راستین راه حق و عدالت قرار دهد

نازنینم انشاله که 120 سال عمر کنی و هر سال و هر روز زندگیت را که میگذرد با نور الهی پرنورتر شود.

 نازنینم دختر عزیزم امسال را هیچوقت فراموش نکن داغ حضرت رقیه دختر سه ساله امام حسین (ع) را فراموش نکن ارزو دارم که از پیروان واقعی اقا امام حسین باشی تا در تمام مراحل زندگیت سربلندو سر افراز گردی و مایه افتخار من و بابایی

دختر نازنینم بدان که بر تکیه بر معصومین همیشه موفق خواهی شد خدا را هرگز فراموش نکن و بدان که این خداست که همیشه مواظب و مراقب توست دوستش داشته باش تا دوستت داشته باشد .

 

 

فرشته کوچک زندگیم سالروز زمینی شدنت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرال
3 آذر 91 0:31
مرسی عزیزم خوشحالم میشم
مامان آرال
3 آذر 91 0:33
مرسی عزیزم