ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دختر گلم آیدا

بی تابی های دخترم

1391/9/1 13:01
نویسنده : پروانه
301 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی هست که ایدا شبها بد جوری بیتابی میکنه نمی دونم به خاطرصدای تبل هاست یا مشکل دیگه ای داره خیلی بد خواب شده و نصف شبها یدار میشه و گریه و زری و بی تابی میکنه یه جورایی ارامش نداره واقعا موندم چیکار کنم همه میگن چون خیلی بازیگوش هستش خیلی شلوغی میکنه واسه همین نمی تونه شبها راحت بخوابه بعضی موقع ها هم بیدار میشه و میگه ترسیدم، ترسیدم ولی از چی نمی دونم !

خلاصه اینکه چند روزی هست که حسابی حالم گرفته هم خودش خوب نمی خوابه هم اینکه من نمی تونم بخوام دوستای گلم اگه می دونن چیکار باید بکنم که دخترم شبها رو راحت بخوابه ممنون میشم به من اطلاع بده

 

 

伊达我非常爱我的女儿

یعنی

ایدا دخترم خیلی خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدیه مامان آبتین
1 آذر 91 14:34
عزیزم مرسی که به بلاگ آبتین سر زدید. خدا دخترتونو براتون حفظ کنه
مامان سویل
2 آذر 91 9:16
سلام مرسی عزیزم حتما خانومی امتحان میکنم انشاله که جواب بده چون امروز هم همین برنامه رو داشتیم


عمه ليلي
2 آذر 91 11:06
انشاله که همینطوره