ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

دختر گلم آیدا

دختر گلم تولدت مبارک

1391/8/18 9:56
نویسنده : پروانه
875 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد دختر نازنینم ایدا بود جای همه دوستان خالی بود خیلی خیلی خوش گذشت اصلا انتظار نداشتم خیلی قشنگ شده بود البته تولد اصلی ایدا 5 آذر ماه هستش که امسال مصادف شده با عاشورای حسینی برای همین من و مهدی تصمیم گرفتیم روز عید غدیر عید ما هم بود ( به خاطر اینکه من سیده هستم ) یه جشن خودمونی براش بگیریم که همه فامیل هم اومده بودن و کلی بهمون خوش گذشت ایدا هم خیلی ذوق کرده بود دیروز صبح زود شروع کرده بودم واسه اماده کردن اتاق تولد همه تزئیناتش هم کار خودم بود البته دختر خاله سولماز جون با علی اقا که تولد اون هم بود خیلی زحمت کشیده بودن دست همه خاله ها و عمه هاو مامان جون و بابا جون و مامان اعظم و خلیل بابا هم درد نکنه یه عالمه وجه نقد و کادوهای خوشگل واسه دختر گلم هدیه دادن انشاله که تو تولد خودشون و بچه ها شون عکسها که اماده شدن حتما براتون میزارم تا شما ها هم ببینین هر چند که بیشتر فیلمبرداری شد تا عکس کادوی من و مهدی هم یه سرسره بود اخه ایدا سرسره بازی رو خیلی دوست داره ولی هم خواهان داشت همه بچه ها حسابی مشغول بازی بودن ایدا هم که کلی ذوق کرده بود خلاصه جای همگی خالی بود درسته که خیلی خسته شده بودم ولی ارزششو داشت همه هم راضی بودن اخه برناممون یه جوری شد که به همه خوش گذشت بود فقط واسه کیک یکم اعصابم خورد شد اخه اونیکی که من خواسته بودم نبود شیرینی فروشی نامردی کرده بود با وجود همه سفرش هایی که کرده بودم امادش نکرده بود وبه جاش یه کیک ساده بهم داده با سه کیلو اضافه وزن ولی خوب باز هم خوب شد خدا به خاطر همه نعمتهایی که بهمون داده شکر گذارم به خاطر وجود ایدا که بزرگترین هدیه زندگیم و وجودم هست و به خاطر مهدی که بزرگترین تکیه گاهم بعد از خدا و همه زندگیم هست تنها عشق زندگیم شکرگذارم

 

برای دختر گلم کارت تولد خوشگل طراحی کرده بودم که روی کارت از عکسهای خوش استفاده کردم همه پسندین خوشحالم که همه خوششون اومده بود برای تزئینات هم که از قبل کلی برنامه ریزی کرده بودم وسایل مورد نیازش رو اماده کردم و برای دختر ناز م و علی اقای گل درست کرده بودم خدا رو شکر مهدی هم هم خیلی خوشحال بود بعد اینهمه اذیت شدنها بلاخره شادی رو دوباره به قلب ادمهای خونه برگشت انشاله که همیشه جمعمون اینجوری شاد باشه ولی متاسفانه اصلا فرصت نکردم عید رو به کسی تبریک بگم به خاطر همین از همین جا از همه عزیزان گلم پوزش می خوام و عید رو به همه مسلمون ها تبریگ میگم

دوستان گلم خیلی دوستون دارم

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان آرینا موفرفری
14 آبان 91 13:28
آیدا جون تولدت پیشاپیش مبارک.مامانی کار خوبی کردی خسته نباشی.
ایلین
16 آبان 91 9:51
مرسی ایلین جون ایشاله تولد تو
مامانی طهورا
18 آبان 91 9:36
آیدا جون عزیزم تولدت مبارک انشاله صدو بیست ساله شی عزیزم
مامانی طهورا
18 آبان 91 9:37
این گلا هم هدیه طهوا به آیدا جون
مامانی طهورا
18 آبان 91 9:38
سیده خانم عید شما هم مبارک
مامان آیلا
25 آبان 91 9:11
آیدا جون تولدت مبارک حالا دیگه برا خودت خانمی شدی مامانی منتظر عکسها هستیم فقط لطفا با سرعت