ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

دختر گلم آیدا

برایت بهترینها را ارزو دارم نازنینم

1391/8/18 9:55
نویسنده : پروانه
401 بازدید
اشتراک گذاری

برایت آرزو دارم

که نور نازک قلبت٬ به تاریکی نیامیزد.

که چشمانت٬به زیبایی ببیند زندگی ها را.

چو باران٬آبی و زیبا

بباری٬شادمانه روی گرد غم

به دور از دل گرفتن ها.

برایت آرزو دارم

به تنهایی نیالاید

خدا٬ این قلب پاکت را

و همواره به دستانت بیاویزد

چراغ راه خوشبختی.

بدانی آنچه را اینک نمیدانی.

برایت آرزو دارم

سعادت را٬طراوت را٬

بهشت و بهترین بهترین ها را.

عزیز روز های من

خدا را می دهم سو گند

که در قلبم برای تو

خدارا آرزو دارم.

ایدا جان تولدت مبارک

دلت شاد و لبت خندان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان امیر مهدی
16 آبان 91 2:17
مرسی گلم شرمنده هنوز نتونستم اماده کنم کمی کسالت داشتم در اولین فرصت حتما براتون میزارم تا ببینید
ژاله
17 آبان 91 12:20
سلاممرسی از لطفتون
مامان سویل
22 آبان 91 20:39
سلام عزیزم تولدت مبارک الهی که 120ساله شی خانوم خانوما تولد تولد تولدت مبارکماهم دعوتیم خانوم کوچولو؟؟؟؟