ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

خدا جونم تمام سبزی زندگیمون رو از عنایت بی منت تو داریم..دوستت داریم..تنهامون نذار

1390/12/18 12:20
نویسنده : پروانه
270 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتا هست که دوس داری کنارت باشه... محکم بغلت کنه... بذاره اشک بریزی تا سبک بشی.... بعد آروم تو گوشت بگه: « دیوونه چته من که باهاتم .

مهمترین و بهترین و زیباترین روزهای زندگی من تک تک ثانیه هاییه که نشستم کنار مهربان همسرم و حس خوب آرامش تمام وجودم رو پر کرده..تک تک ثانیه هایی که همسرم توی خونه نیست و دلم برای بودنش تنگ میشه...و خدا رو هزار بار شکر میکنم که این حس و حال از روز عروسیمون همچنان جریان داره..هر روزش برام مثل روز عروسیه..همونقدر هیجان انگیز..همونقدر قشنگ...همونقدر باشکوه..

در گذر تمام این روزها عشق قشنگی که٥ سال پیش جوونه زده بود شکفت...رشد کرد و تمام زندگیمونو در آغوش گرفت و امروز درخت تنومندیه که هیچ طوفانی نمیتونه ذره ای تکونش بده..

ما با عشق تمام تاروپود لحظه هامونو بافتیم..همیشه مراقب عشق قشنگمون بودیم..با هم به تفاهم رسیدیم..تفاوت هامونو قبول کردیم..تغییر کردیم..با عشقمون بزرگ شدیم و یاد گرفتیم باید توی همه لحظه ها دستهامون تو دست همدیگه باشه..حتی وقتی ابرهای گذرای غم از آسمون قلبمون رد میشد...

ما یاد گرفتیم هیچ مشکلی رو به خونه قشنگمون راه ندیم..

ما یاد گرفتیم تا وقتی همدیگرو داریم همه دنیا مال ماست..همه خوشبختی مال ماست..همه شادی مال ماست..همه عشق مال ماست..

لیوان زندگی ما فقط یه نیمه داشت..نیمه پر...

زندگی ما همیشه پره..پره عشق..پره آرامش..پر شادی..پره لحظه هایی که وقتی خاطره میشه قشنگترینه..

و ما یاد گرفتیم.....هر روز باید عاشق تر بود

تقدیم به مهربانترین مرد آسمونی که هدیه خدای بزرگه برای اینکه هر لحظه به یادم بیاره که فرشته ای رو مهمون زمین خاکی کرده

مهدی..عزیزم..همه زندگیم..خیلی دوستت دارم وقتی بهم میگن خوش به حالت به خاطر وجود چنین همراه و همسری روی ابرها پرواز میکنم..وقتی تو یه روز تعطیل بهم میگی امروز همه کارا بامن...به مهربونی و حوصله ات حسودی میکنم..وقتی قراره مهمون بیاد و خیلی بیشتر از من زحمت میکشی تا همه چی عالی باشه واقعا به این همه عشق غبطه میخورم...حتی وقتی میبینم خیلی ها مستقیم و غیر مستقیم به وجودت تو زندگیمون حسودی میکنن خوشحال میشم...از اینکه این فرشته فقط مال منه..نگاهش...خنده هاش...حرفای قشنگش...مال منه..از اینکه همه با احترام خاصی ازت صحبت میکنن غرق شادی میشم..همه آرامش من...همه عشق من..همه وجود من...عاشقتم...دوستت دارم..همیشه.....

زندگی هاتون سبز..عشق هاتون پایدار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)