ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

عید قربان مبارک

1390/8/15 12:39
نویسنده : پروانه
248 بازدید
اشتراک گذاری

پروردگارا

خداوندا این روزى با بركت و میمون است، و مسلمانان در هر جاى زمین تو

در آن اجتماع دارند، سؤال‏كننده، و خواهنده، و امیدوار و ترسنده

حضور دارند، و تو ناظر در حوائجشان هستى، پس به جود و

كرمت و آسانى مسئلتم نزد تو از حضرتت مى‏خواهم كه بر محمد و آلش درود فرستى

و خداوندا اى پروردگار ما، كه پادشاهى زیبنده توست، و سپاس حضرتِ تو را سزد،

و خدایى جز تو نیست، بردبار و بزرگوار و مهربان و، داراى عطاى گسترده‏اى، و خداوند جلال

و اكرام، و پدید آورنده آسمان‎ها و زمینى، هر چه میان بندگان مؤمنت قسمت

كرده‏اى از خیر یا عافیت یا بركت یا هدایت یا توفیق

طاعت، یا خیرى كه بر اهل ایمان انعام مى‏كنى، و به سبب آن به سوى خود هدایتشان مى‏نمایى،

یا در پیشگاهت مقام آنان را به آن بلند مى‏كنى، یا بدان سبب خیر دنیا و آخرت

به آنان مى‏بخشى، از تو مى‏خواهم كه بهره و نصیب مرا از آن فراوان كنى. و بار خدایا

كه پادشاهى و حمد توراست و معبودى جز تو نیست، از تو مى‏خواهم كه بر

محمد بنده و فرستاده و دوست و برگزیده

و اختیار شده از خَلقت، و بر آل ‏محمد نیكوكاران و پاكان

و اخیار درود فرستى، چنان درودى كه جز تو احدى را قدرت شمردنش نباشد، و ما را

در دعاى شایسته هر یك از بندگان با ایمانت كه در این روز تو را خوانده است - شریك سازى،

اى پروردگار عالمیان، و ما و ایشان را مورد مغفرت قرار دهى، كه تو بر هر چیز توانایى

الهى، نیازم را به درگاه تو آوردم، و بار فقر و فاقه و تهیدستى

خود را بر در خانه‏ات نهادم، و من به مغفرت و رحمتت مطمئن‏ترم

تا به عمل و كار خود، و آمرزش و رحمتت از گناهان من وسیع‏تر است

پس بر محمد و آلش درود فرست، و خود عهده‏دار روا كردن هر

حاجتى كه مرا هست باش به‏ خاطر قدرتى كه بر روا كردن آن دارى و آسان بودنش بر تو، و

به خاطر نیازم به حضرتت، و بى‏نیازیت از من، زیرا من هرگز به خیرى نرسیده‏ام مگر از جانب

تو، و هرگز احدى از من شرى را برنگردانده غیر تو، و در امر

آخرت و دنیایم به كسى جز تو امید ندارم. الهى هر كس

براى حركت به سوى مخلوقى به ‏امید صله و بخشش و جایزه او مهیّا شد و بار بست و ساز و برگ فراهم

آورد و آماده سفر شد، و مهیا شدن امروز من - و بار بستنم و ساز و برگ فراهم آوردن

و آماده شدنم به امید عفو و صله تو و

درخواست جایزه و عطایت به سوى توست، بارالها پس بر محمد و آلش درود

فرست، و امروز این امید را از من مگیر، اى كسى كه خواهش - هیچ درخواست كننده‏اى او را به رنج‏

نمى‏افكند، و هیچ بخششى از او كم نمى‏كند، زیرا من از باب اطمینان به عمل شایسته‏اى كه از خود پیش

فرستاده باشم، یا به شفاعت مخلوقى جز شفاعت محمد و اهل بیت او - كه صلوات و سلام

تو بر او و بر آنان باد - كه امید داشته باشم به‏ جانب تو نیامدم، بلكه در حالى به سویت آمدم كه

به گناه و بدى در حق خود اقرار دارم، به سویت آمدم در حالى كه

به عفو عظیمى كه شامل حال خطاكاران كرده‏اى چشم دوخته‏ام، كه ادامه دادنشان

بر گناه بزرگ حضرتت را از آن باز نداشت كه آنان را مشمول رحمت و مغفرت

قرار دهى، پس اى كسى‏ كه رحمتت وسیع و عفوت عظیم است، اى عظیم

اى عظیم، اى كریم اى كریم، بر محمد و آلش درود فرست،

و به رحمتت بر من تفضل كن، و به فضلت بر من شفقت نما، و به مغفرتت

بر من گشایش ده

آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)