ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

هيچ كس لياقت اشك هاي تو را ندارد و كسي كه چنين ارزشي دارد باعث اشك ريختن تو نمي شود .

1390/8/15 15:16
نویسنده : پروانه
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل روی ماهتون

فردا عید قربان است و من و آیدا جیگر طلای من می خواهیم این عید بزرگ رو به همه مسلمانها تبریک بگیم

عیدتون مبارک باشه و اونهایی که الان در خانه خدا هستن عزیزان عیدی ما یادتون نره

 

ایدا خانومی از الان مشخصه که ادم با خدایی است دیروز عصر خونه مادر بزرگش بودیم و باباجونش داشت برنامه عرفات را نگاه می کرد ایدا خانوم ما هم داشت با پسر خالش علی توپول بازی می کرد که برنامه تلوزیون شروع به پخش دعای  (لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، ان الحمد والنعمة لک والملک لاشریک لک لبیک) کرد باورم نمیشد متفکرآیدا هنوز یکسالش هم تموم نشده  ولی با یه حسی به تلوزیون نگاه می کرد و به این دعا گوش می کرد که باور کردنی نبود بعد از تموم شدن دعا شروع کرد به کف زدن نمی دونید چه ذوقی کرده بود تشویق

یکی از بزرگترین آرزو های من اینکه دخترم وقتی بزرگ شد فرد مومن و با خدایی بشه اونوقت مطمعن میشم که تنوستم حق مادری را به جا بیارم

خدايا! مرا شاكر و صابر گردان و مرا در چشم خويش خوار و در نظر مردم بزرگوار گردان .
خدايا! در همه كارها عاقبت ما را به خير كن و ما را از خواري دنيا و عذاب آخرت نگهدار .
خدايا! مرا به علم توانگر ساز و به حلم زينت بخش و به تقوا عزيز كن و به عافيت زيبايي ده .
خدايا! از زوال نعمت و تغيير عافيت و غضب ناگهاني و همه چيزهايي كه مايه ناخشنودي توست به تو پناه مي برم .
خدايا! از اخلاق بد و اعمال بد و هوس‎هاي بد و مرض‎هاي بد به تو پناه مي برم .
خدايا! تو را به غيب داني و قدرتي كه بر آفرينش داري سوگند مي دهم تا موقعي كه زندگي را براي من بهتر مي داني مرا زنده نگهدار و موقعي كه مرگ را براي من بهتر مي داني مرا بميران .
خدايا! از تو مي خواهم كه ترس خود را در آشكار و نهان نصيب من كني و در حال خشنودي و خشم كلمه اخلاص را به زبان من جاري نمايي و در حال فقر و توانگري ميانه روي را شعار من سازي .
خدايا! چنان كه خلقت مرا نيك كردي سيرتم را نيز نيك كن .
خداوندا! يك لحظه مرا به خودم واگذار مكن و چيزهاي خوبي كه به من بخشيده اي، از من باز مگير.
خدايا بر محمد و خاندان پاكش درود فرست .
درودهاي پربركت و پاكيزه و فزاينده اي كه صبح گاهان و شامگاهان در رسند،
و درود فرست بر ايشان و بر ارواح شان،
و كارشان را بر اساس تقوا فراهم آور،
و احوالشان را به سامان آر،
و ما را به رحمت خود در جايگاه امن و امان در كنار ايشان قرار ده،
اي مهربان‎ترين مهربانان. آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیدعلی سیفی
15 آبان 90 15:05
من هم این عید پاک رابه شما پاکان تبریک و تهنیت عرض میکنم.
خاله رافت
27 دی 90 9:58
منم این عیدوتبریک میگم انشااله صدسال ازاین عیدهاببینید