ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دختر گلم آیدا

فرزند دلبندم ایدا جان دوستت دارم

1391/4/28 10:22
نویسنده : پروانه
441 بازدید
اشتراک گذاری

 

 


فرزند عزيزم:


آن زمان که مرا پير و از کار افتاده يافتي،
اگر هنگام غذا خوردن لباسهايم را کثيف کردم ويا نتوانستم لباسهايم را بپوشم
اگر صحبت هايم تکراري و خسته کننده است
صبور باش و درکم کن
يادت بياور وقتي کوچک بودي مجبور ميشدم روزي چند بار لباسهايت را عوض کنم
براي سرگرمي يا خواباندنت مجبور ميشدم بارها و بارها داستاني را برايت تعريف کنم...
وقتي نميخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن

وقتي بي خبر از پيشرفتها و دنياي امروز سوالاتي ميکنم،با تمسخر به من ننگر
وقتي براي اداي کلمات يا مطلبي حافظه ام ياري نميکند،فرصت بده و عصباني نشو
وقتي پاهايم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...همانگونه که تو اولين قدمهايت را کنار من برميداشتي....

زماني که ميگويم ديگر نميخواهم زنده بمانم و ميخواهم بميرم،عصباني نشو..روزي خود ميفهمي
از اينکه در کنارت و مزاحم تو هستم،خسته و عصباني نشو
ياريم کن همانگونه که من ياريت کردم
کمک کن تا با نيرو و شکيبايي تو اين راه را به پايان برسانم

فرزند دلبندم،دوستت دارم
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار1990
28 تیر 91 17:19
سلام شرمنده دير بهتون سر زدم، آخه اون وبلاگي كه شما توش نظر گذاشته بوديد رو ديگه آپ نمي كنم. اين آدرس وبلاگ جديدم هست، خوشحال مي شم بهم يه سر بزنيد http://bahar1990.mihanblog.com/ موفق باشيد
مامان شادی
25 مرداد 91 13:52
مطلب خیلی قشنگیه امیدوارم بتونیم کودکانمان را طوری تربیت کنیم که واقعا عصای پیریمون باشن