ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

دختر گلم آیدا

بدون عنوان

1393/10/10 1:26
نویسنده : پروانه
266 بازدید
اشتراک گذاری

خدایـــا ...!

 

اگر  روزی فراموش کردم خدای بزرگی دارم ...

 

تو فراموش نکن که بنده کوچکی داری ...

 

با نوازشی و یا شاید تلنگری

 

آرام وجودت را ، همراهیت را ،

 

مهربانی و بزرگی ات را برایم یادآوری کن ...



سلام،سلام، سلام 

اول از همه برای دوستان گلم و بعد برای دختر گلم شرمنده شدم به خاطر تاخیر های طولانی ام  مشکلات زیادی داشتم و تازه تازه دارم سر و ته مشکلات فعلی رو جمعبندی می کنم فکر نکنید از شما عزیزان غافل بود دوستتون دارم و دلتنگ سخنان شیرینتان

درختر نازم درسته که هر روز کنارمی و وجود نازنینت را با تمام وجودم احساس می کنم ولی یادت باشه مامان ها هیچ وقت نمی تونم همه احساسشون رو به فرزندانشون نشون بدم بیشتر از اون چیزی که بچه ها میبینن مادرها ته قلبشون نسبت به چاره های تنشون دارند برای همین دوست دارم وقتی بزرگ شدی بیای و این مطالب رو بخونی و بدونی که چقدر برایم عزیزی و چقدر دلتنگتم حتی وقتی در آغوشم هستی قربون خدا برم که تو رو برایم هدیه داد کاش لیاقت داشته باشم و بتونم از این هدیه الهی درست مواطبت کنم دلبندم تنها ارزویم سعادتمندی تو در این دنیا و اخرت است

عزیزم دوستت دارم

پسندها (2)

نظرات (0)