ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

دختر گلم آیدا

بدون عنوان

1392/10/30 21:22
نویسنده : پروانه
334 بازدید
اشتراک گذاری

ایدا الان دیگه چهار سالش شده  شیطون ، مهربان ،خوشگل و دلربا و از همه مهمتر شیرین زبون شده

یه مدتی هست که درگیر روحیات بد من شده بود طفلی دلم به حالش خیلی می سوزه  در این مدت خیلی ادیت شد و خیلی بهونه گیر شده خیلی زود قهر می کنه نمی دونم چیکار باید بکنم ولی      می دونم که مقصر خودم هستم فوت بابام تاثیری خیلی بدی روی من گذاشت ومن هم تاثیر بدی روی دختر خدا کنه که بتونم جبران کنم خیلی دوسش دارم همه زندگی من دخترم ایدا هستش

دختر نازم ایدا جون در این مدتی که وضعیت روحی مناسبی نداشتم تو هم خیلی ادیت شدی ولی دختر گلم قول میدم جبران کنم

خیلی خیلی دوست دارم عزیزم

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله پری
6 بهمن 92 23:20
خدا مشکلات همه رو حل کنه ان شاالله خاله طبق معمول خوشگل و نازی.خدا برای مامان و بابات حفظت کنه خاله.
بانو
15 اسفند 92 10:56
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir