ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دختر گلم آیدا

باباجون مهربونم

1392/6/6 19:13
نویسنده : پروانه
276 بازدید
اشتراک گذاری

بابا جون مهربونم ، عزیز دلم 

چه زیباست این متن در وصف تو نازنین ترینم :

تو که مهربانی را گسترده می خواستی و انسانیت را ستایش می کردی

هیچکس چون تو سرود زیبای یاری رساندن بر قله های رفیع عشق را

بی هیچ ادعا و بی هیچ چشمداشتی فریاد نمی کرد

و آنگاه که باید یاری می شدی،

هیچکس را یارای یاری رساندن به تو نبود

 دوستت دارم تا بی نهایت و دلم تنگ است برای تمام روزهایی که می توانستم با تو باشم و نبودم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیلا
7 شهریور 92 9:30
مرسی عزیزم از اظهار همدردیتون حق با شماست مرسی که با حرفهای مهربونتون دلم رو کمی ارام کردید خدا رفتگان شما را هم بیامرزد
مامان پریسا
7 شهریور 92 10:46
مرسی خدا رفتگان شما را هم بیامرزد ببخشید که نارحتتون کردم
عمه لیلی
7 شهریور 92 16:51
سلام مرسی عزیزم انشاله که غم نبینی

مامان نادیا و نلیا
11 شهریور 92 11:24
مرسی عزیزم خدا رفتگان شما را هم بیامرزد