ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

بدون عنوان

1391/12/26 11:44
نویسنده : پروانه
264 بازدید
اشتراک گذاری

راستی عزیزانم یادم رفت بگم مرسی که جویای احوالمان بودید شکر خدا حال من و ایدا و مهدی خیلی خوبه ملالی نیست جز دوری شما اونهم  مقصر من بودم که باید منو به بزرگواری خودتون ببخشید سعی خودم رو می کنم زودتر بیام عکس های ایدا رو براتون گذاشتم حتما براتون میگم این دخمله من چه بلایی شده داره یواش یواش اماده میشه بره مهد کودک سرم چند روزی هست که شلوغه اخه دم عیده و....

مرسی که من و دخترم رو از یاد نبردید

من و ایدا خیلی دوستون داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی طهورا
30 اسفند 91 12:31
سیب شود رویتان، سرخ و سپید و قشنگ سبز شود جانتان، سبز و بلند و کمند سیر شود کامتان، از کرم کردگار سکه شود کارتان، روزیتان برقرار ماهی عمرت بود، پرحرکت و پر تلاش غم بشود سنجدی، رخت ببندد یواش پر ز حلاوت شود، چون سمنو زندگی غرق سعادت شود، شیوه این بندگی ...
مامانی طهورا
10 فروردین 92 20:45
سلام سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک انشالله سالی پر از خیر و برکت را سپری کنید در پناه مولا باشید التماس دعا