ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دختر گلم آیدا

برای بهترین دوستانم

1391/10/20 14:01
نویسنده : پروانه
294 بازدید
اشتراک گذاری

برای بهترین دوستانم .... برای کسانی که تو این مدت همیشه

  بهم سر زدن لازم نیست اسمشون رو ببرم

  کسانی که به نظرهاشون عادت کردم

  اگه یه روز نظرهاشون رو نبینم شاید باورتون نشه یکم نگران میشم

  که نکنه اتفاقی براشون افتاده کسانی که منو تنها نزاشتن......

 

اگر کسی از من بپرسد  که دوست دارم با  چه کسیباشم ؟؟؟

خواهم گفت کسی که بتواند درک کند که من بی عیب نیستم ...

و مرا به خاطر دیگری ترک نکند !!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هانا
20 دی 91 15:37
سلام ماشالله به اين ني ني ناز هاناي من توي مسابقه بافتني شركت كرده اكه امكان داره به اين آدرس بريد و به كد 002 راي بدين تا فردا وقت هست ممنون ميشم http://ninimod.niniweblog.com
مامانی طهورا
1 بهمن 91 16:43
صد در صد عزیزم