ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

خدایا نمی گویم دستم را بگیر : عمریست گرفته ای مبادا رهایم کنی !

1390/7/3 10:12
نویسنده : پروانه
436 بازدید
اشتراک گذاری

ایدا دختر گل مامان چند روزی است که سرما خورده طفلی هنوز خوب نشده و داره اذیت میشه ناراحت

دختر گلم نمی دونی چقدر دلم میشکنه که نمی تونم در کنارت باشم تا بیشتر مواظبت باشم عزیزکم دوست دارم وقتی بزرگ شدی بتونی درکم کنی که بعضی موقعها شرایط اونجوری که ما می خواهیم وفق مراد نمیشه دل شکسته

دختر نازم دوست دارم وقتی بزرگ شدی انسانی باشی محکم و با اراده تا بتونی در مقابل مشکل و ناخوشی های روزگار قد خم نکنی هر چند تا زمانی که نفس دارم به لطف و اراده خدا و به کمک بابایی تمام سعی خودمون رو خواهیم کرد که همه مسیر ها را برایت هموار کنیم تا اینده ای درخشان داشته باشی عزیزم تو ثمره عشق ما هستی دوست دارم این لیاقتو داشته باشم که بتونم طوری تربیتت کنم که فردا شرمنده خدا و تو و بابات نشم تمام سعی خودم را خواهم کرد تا انسانی لایق تربیت شوی از خود راضی

دختر نازم وقتی میبینم با چه تلاشی داری خودتو از زمین بلند میکنی تا بتونی سر پا وایسی نمی دونی چه حالی میشم وقتی که بلند میشی و با ذوق نگاهم میکنی و برای خودت کف می زنی نازنیم نمی دونی که ته قلبم چه ذوقی می کنم و قتی خوشحالیتو می بینم دخترم انشاء اله که همیشه اولین نفری باشی که برای موفقیت های خودت کف می زنی  تشویق

دختر گلم برایت آرزوی بهترینها را دارم ماچ

ایدا جان خوشبختی یعنی منتظر شادی های بزرگ نماندن و کیف کردن از تمام چیزهای کوچک قلب

خوشبخت بشی الهی دختر نازم بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)