ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دختر گلم آیدا

دوستای گلم سلام

1391/10/20 13:43
نویسنده : پروانه
352 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت همه عزیزانم

فصل ، فصل امتحانهای پایان ترمه برایم دعا کنید

به امید موفقیت همه در امتحانهای پایان ترم و امتحانهای زندگیشون .

دوستی نوشته بود ایشالا امتحان سخت تو زندگیمون برامون پیش نیاد .

براش نوشتم :

ایشالا که پیش بیاد ولی سر بلند ازشون بیرون بیایم.

امید اینکه اینطور باشه

دوستان عزیزم خیلی وقته که کمتر فرصت میکنم سری به دفتر خاطرات یگانه دختر عزیزم و ذوستان گلم بزنم دگیرم بودم شدید

کارمو عوض کردم و اسباب کشی کردیم و الان هم خوردیم به فصل امتحانات قول میدم بیام و بگم این ناقلا تو این مدت چیکارها کرده و چه بلایی شده

برام دعا کنید تا در امتحانهایم موفق شوم

دوستتون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه ليلي
21 دی 91 16:35
پاپشتكاري كه توداري حتما موفق ميشي عزيزم هم درزندگي و هم در درسات مطمئنم.دوستت دارم.
خاله پریناز
17 بهمن 91 13:52
منم برات دعا میکنم که موفق بشی پروانه جان