ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دختر گلم آیدا

خدایا دوستت دارم

1391/8/29 13:31
نویسنده : پروانه
345 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا دوست دارم و ازت می‌خوام هوامو داشته باشی.
خدایا احساس می‌کنم تو دنیای بزرگت تنهام.
خدایا احساس می‌کنم تو بیشتر از اون چیزی که من لیاقت دارم منو امتحان می‌کنی اونم امتحانات سخت و دشوار.
خدایا دوست دارم و تا وقتی که دستمو نگیری
هر روز میام سراغت و اونقدر به درگاهت گریه می‌کنم
و ازت گدایی می کنم تا اون روح بزرگی که باید به من بدی قسمتم کنی.
خدایا میام به درگاهت هر شب و هر شب.
اون‌قدر میام به درگاهت تا دلت برام بسوزه.
اون‌قدر به درگاهت ضجه می‌زنم تا منو ببخشی و به زندگی برگردونی.
خدایا روسیاهم و تو می‌دونی.
دستم خالیه و تو می‌دونی.
تو کوله‌بارم پر گناهه و تو می‌دونی.
خدایا اون‌قدر بهت سلام می‌کنم تا جوابمو بدی.
خدایا سلام.
خدای من سلام
سلام خدای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه ليلي
29 آبان 91 16:44
متنت عالي بود.واقعاتحت تاثيرقرارگرفتم دوست خوبم.