ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

دختر عزیزم خیلی دوست دارم

1391/8/18 10:11
نویسنده : پروانه
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزان

با پوزش روز کودک با گذشت دو روز بر همه کودکان عزیز هزاران بار مبارک

مدتی هست که گرفتار شدم نتونستم به دفتر خاطرات ایدا جون سری بزنم جای تاسف اینجاست دخترم با شیرین بازی های خودش من رو هر روزکه میگذره به خودش وابسته تر میکنه فصل پاییز رسید و فصل سرما خوردگی هم شروع شد هر چند که دوست ندارم بگم ولی بازهم دختر گلم سرما خورده طفلی عزیز مامان

ولی باوجود این ذره ای از شیطنت هاش کم نشده دختر نازم باید منو ببخشه که این اواخر نمی تونم به طور منظم هر روز براش از خاطراتش بنویسم اخه دارم اسباب کشی می کنم از خونه ایکه برام پر از خاطره هست جایی که زندگی مشترکم بامهدی عزیزم را شروع کردیم خونه ایکه تو به بدنیا اومدنت برام گرم و گرمترش کردی ولی الان مجبور شدیم اونجا رو بفروشیم و جای دیگه ای بریم هر چند که برام سخته ولی به خاطر بابایی مجبور شدیم اخه من و بابایی وقتی تو بدنیا اومدنی نیت کردیم که اونجا رو واسه تو نگه داریم

من هم که چند روزی هست مشغول جمع کردن وسایل و شستشو هستم از طرفی هم دانشگاه شروع شده و بدتر از همه شرکتی که اونجا کارم یکنیم (من و بابایی ) کمی به مشکل خورده و یه جورایی وضعیت تک و لق شده واسه همینه که زیاد از لحاظ روحی روبراه نبودم

هر چند که امیدم به خداست و می دونم همه اینها مصلحت الهی است و حتما بهتر از این خواهد شد

از اینها گذشته بگم از دلتنگیت و بهونه گیری هات به خاطر بابایی طفلی پسر عموی بابایی فوت کرده و سه روزه بابایی رفته واسه مراسم و ما هم موندیم خونه مامان جون ولی راسته که میگن دختر بچه ها به باباهاشون خیلی وابسته هستن دوشب اول همش بهونه گرفتی و نمی خوابیدی و همش میگفتی بریم خونمون پیش بابایی هر کاری هم میکردم واسه چند لحظه اروم می شدی ولی دوباره باز هم شروع به نق نق کردن میکردی دیشب که بابایی زنگ زده بود دادم که تو باهاش حرف بزنی همچین با دل پر بهش گفتی بابایی بیا دیگه دلم گرفت فدای اون دل پاکت و نازت بشم که اینهمه دلتنگ بابایی شدی

 

این انیتا خانوم هم نمی دونم چیکار کرده بود که تو حسابی از دستش عصبانی بودی و همش دنبالش میکردی تا یه جوری تلافی کنی فرق تو انیتا تو اینکه تو هر کاری بکنی جلو چشم همه میکنی ولی انیتا خانوم یه سیاستی داره که نگو

چند عکس اماده کردم که قول میدم تا چند روزه دیگه اماده کنم تا دوستای گلت هم ببینم

دختر عزیزم خیلی دوست دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)