ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

کاش می تونستم بهت بگم که چقدر دلم شکسته

1391/2/26 13:21
نویسنده : پروانه
319 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام خوبی ناز مامان دختر نازم خیلی دوست دارم از اتفاقات هفته گذشته برات بگم ولی عزیزم ببخش که نمی تونم اخه اتفاقی افتاده که به بابایی گل دادم به کسی نگم طفلی بابایی هم خیلی عذاب میکشه فقط این رو بدون کسی که بابایی اصلا انتظارشو نداشت نهایت نامردی رو در حقش کرده عزیزمامان میدونی روزگار عجیبی شده میگن به هر کی خوبی میکنی یه جورای با بدی جوابتو میده ولی کاش فقط با بدی بود نه با ....

دلم به حال بابایی خیلی میسوزه از طرفی دوست نداره من همه چیز رو بدونم تا کمتر عذاب بکشم از طرفی هم خودش داره داغون میشه تو دلت خیلی پاکه پاکتر از اب و اینه واسه بابایی و مامان دعا کن

این هفته رو سعی کردم خودم رو شاد نشون بدم ولی واقعیت این نیست یه چیزی تو دلمه که نمیذاره اروم باشم نگرانم ، نگران از همه چیز

نذر کردم واسه سلامتی اقا امام زمان خودش کمکمون کنه از شر هر چی بدخواه و بد ذاته در امان خدا باشیم نمی دونم چرا بعضی از ادما اینهمه دورو و پست شدن چرا به زندگی دیگران این همه حسادت میکنن

مگه چی نصیبشون میشه جزپستی و خواری شرافت انسان چیز خیلی خیلی باارزشی هست که نباید لکه دار بشه چرا بعضی از ادمها به همین راحتی شرافتشون رو زیر پا میذارن

دختر نازم نمیدونم عمر تا کی کفاف میده تا پیشت باشم ولی از خدا عمر دارازی خواستم نه به خاطر خودم فقط به خاطر تو تا همیشه پیشت باشم مواظبت باشم تا از دست هر چی ادم بد هست در امان باشی

ولی گلکم یه خواهشی ازت دارم دختر نازم هیچ وقت به غریبه ها اعتماد نکن نمیگم دوستی واسه خودت انتخاب نکن نه ولی خیلی دقت کن هر کسی رو تو حریم خونه دلت راه نده تو از دل هیچ کس خبر نداری پس همیشه احتیاط کن شیطان با نام دوست به سراغت نیاد می دونم که خیلی زوده این حرفها رو بهت بگم ولی دختر نازم دلم خیلی شکسته دوست ندارم اتفاقی که واسه بابات افتاد برای تو هم بیفته اونوقت دیگه من میمیرم داغون میشم

عروسک مامان همیشه دلتو با خدا کن تا خدا همیشه نگهدارت باشه سلامتی و خوشبهتی تو بابایی از همه چیز تو این دنیا برام مهمتر و با ارزشتره همیشه مواظب خودت باش

مهدی و ایدا جان خیلی خیلی دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)