ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

هزار گل تقدیم به آینه شکسته ای که لبخند تو را هزار بار تکرار میکند . . .

1390/6/24 13:40
نویسنده : پروانه
375 بازدید
اشتراک گذاری

 

اگر چشمان من دریاست تویی فانوس شبهایش

 

 اگر زدم از گل حرفی تویی معنا و مفهومش

اگر گفتم به شبنم اشک
                                        
                                               اگر با اشک خو کردم

 

                                                           تو گل بودی و من شبنم

                        تو را من جستجو کردم

اگر مرغی پرید و من برایش شعر گفتم  ، نبوده جزء تو در خیالم

                       بدان من تو را گفتم

               جمالت شده آیینه رویم ، محرابم آستانه کویت ، من همان اسیر تارمویت .

                               سودای عشقت شده پرورده روحم ، 


                       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)