ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

تولدت مبارک عزیزم

1390/9/6 14:50
نویسنده : پروانه
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

امروز قراره بریم واسه چهلم مامان اقا ابراهیم البته 10 روز جلو تر گرفتن به خاطر تولد دختر من اخه چهار روز دیگه دختر گلم میشه یکساله این یک سال چه زود گذشت دیروز که با مهدی رفته بودیم دکتر آخه گفتم که دخترنازم بازم سرما خورده یه نی نی کوچولوی ناز گل پسر رو هم اورده بودن اونجا هنوز یک ماهش تموم نشده بود من و مهدی وقتی نی نی کوچولو رو دیدیم همه خاطرات ایدا اومد جلوی چشمم چه ذوقی میکردیم وقتی واسه اولین بار دستاشو تکون می داد و میگفتیم نگاه کن نگاه کن داره دستاشو تکون میده وقتی شیر می خورد می گفتم مهدیبیا تو مسئول آروغ زدنی مهدی هم بغلش میکرد و اروم اروم میزد از پشتش تا اروغ بزنه وای به حالمون اگه اروغ نزدهخوابشمیبرد دمار از روزگار من در میآورد خلاصه چی بگم که این یکسال مثل آینه اومده بود جلوی چشمامم حالا ایدا کوچولویپیش اون گل پسر واسه خودش خانومی شده

امروز قراره مامان اعظم و عمه الهام همو جمال واسه تولد خانومی بیان تبریز امسال واسه تولد جیگر طلا یکمی خودمونی شده اخه خاله مهری و سمانه و خاله فرزانه رفتن مسافرت و عمو علی عمه زهرا نیستن دختر نازم انشااله که صد ساله بشی بهترین ها را برای تو و همه نی نی های ناز رو دارم دختر گلم الهی که خوشبخت بشی ناز گل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)