ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

مثل ساحل آرام باش تا مثل دریا بی قرارت باشند

1390/8/15 11:42
نویسنده : پروانه
321 بازدید
اشتراک گذاری

ین بار می خواهم از تو بگویم
از تو که در کرانه ی عالم،یگانه ای.
از تو که به من عشق بخشیدی و آموختی دوست داشتن را.
پروردگار من!
آنگاه که نام تو را بر زبان می آورم،لحظه های غبار زندگیم آکنده می شود از شمیم خوش بودنت!
قلب بی تابم رنگ تو را می گیرد و وجودم سرشار از وجود توست.
بی نیاز ترین!
آن هنگام که دست خواهشم را ملتمسانه به سویت دراز می کنم،خوب می دانم معبود من
سخاوتمند تر از آن است که لطافت دست یاریگرشرا از من دریغ کند.
مهربانا!
آن زمان که می ستایمت و با تو سخن میگویم،حس غروری متواضعانه مرا به تو پیوند می زند....
پیوندی ناگسستنی تر از پیوند ماه ومهر.
زیباترین وجود!
من از تو زنده ام و لطف توست.... هرنفسی که از سینه ام بیرون می آيد.
به جانی که از تودارم سوگند که از آغاز زندگیم دوستت داشته ام و نام بلندت را تا همیشه
در گنجینه ی قلبم حفظ خواهم کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)