ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دختر گلم آیدا

عزیز دل مامان چشمای خوشگلش حساسیت پیدا کرده

1390/6/27 10:31
نویسنده : پروانه
285 بازدید
اشتراک گذاری

من همونم که همش به ياد چشمات ميمونم من همونم که تورو هميشه دنيام ميدونم من همونم که غم و از توي چشمات مي خونم شده هر کار ميکنم تا غم و از تو برونم من همونم که تويي فرشته ي ارزوهام جون من فقط يه بار عشق و بيار هديه برام

ktmj088

سلام امروز ١٠/٠٥/١٣٩٠ دقیقا ٥ روزه آیدا خانوم ما شده ٩ ماهه فداش بشم یک هفته است که حساسیت پیدا کرده چشای خوشگلش عفونت کرده ولی نمی دونم به چی سه بار بردمش دکتر تا اینکه داروی دکتر خودش خوبش کرد

ktmj089

دخمله مامان چون چشماش درد می کرد و سوزش پیدا کرده بود همش داد میکشید و گریه می کرد دختر گل مامان حتی نمی تونست شبا راحت بخوابه

ktmj084

روزها هم سر قطره ریختن به چشمای نازش همش با هم دعوا می کردیم تا اینکه از دیروز حالش بهتر شده و داره ارومتر میشه

ktmj083

دختر بلای من خیلی شلوغ شده دکترش بهش میگه باید حسابی غذا بخوره تا چاقتر بشه اخه طفلکی بعداز اینکه چند بار مریض شد خیلی ضعیف شده منم که نیستم بهش برسم همه کارها و زحمتها افتاده پایه مامان جونش خدا مامان و بابا جونش را حفظ کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)