ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

دختر گلم سلام

1390/4/13 13:29
نویسنده : پروانه
255 بازدید
اشتراک گذاری

دخمله مامان عزیز دلم سرما خورده بود چند روزی بود که نتونسته بودم سر کار برم عزیز دلم بد جوری سرما خورده بود مجبور شدیم 8 تا آمپول بهش بزنیم فدات بشم که اینهمه اذیت شدی ولی الان خدا را شکر به لطف خدا حالش بهتر شده و باز هم شیطنتاش شروع شده دختر گل انشااله هیچ وقت مریض نشی آخه من و بابایی از اینکه تو اینهمه بی حال میشی و درد میکشی درد میکشیم و دلمون میشکنه آخه تو بهترین شادی زندگیمون هستی تو گل همیشه بهار زندگی من و بابایی هستی من و بابایی یک هفته تمام شب و روز بالا سرت نشستیم تا خدایی نکرده تبت شدید نشه عزیز مامان تو رو سپردم به خدا که همیشه مواظبت باشه مامانی خیلی دوست دارم بهار زندگیم مواظب خودت باش قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)