ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دختر گلم آیدا

ایدا جون برای اولین بار رفته بود پا بوس امام رضا

1391/6/2 13:16
نویسنده : پروانه
385 بازدید
اشتراک گذاری

قبل ازاینكه از خانه بیرون روی، غسل كن و هنگام غسل بگو 

اَللَّهُمَّ طَهِّرْنی وَطَهِّرْلی قَلْبی وَاشْرَحْ لی 

خدایا! پاكم كن و دلم را پاك نموده و مرا شاد بگردان

صَدْری وَاَجْرِ عَلی لِسانی مِدْحَتَكَ وَ 

مدح و محبت و ستایش خودت را بر زبانم جاری ساز زیرا

مَحَبَّتَكَ وَالثَّناءَ عَلَیْكَ فَاِنَّهُ لا قُوَّةَ اِلاَّ بِكَ 

كه هیچ نیرویی جز بوسیله تو نیست

اَللَّهُمَّ اجْعَلْهُ لی طَهُوراً وَشِفاءً 

خدایا! این غسل رابرای من مایه پاكی و شفا قرارده

و هنگام خروج ازمنزل بگو:   

بِسْمِ اللَّهِ وَبِاللَّهِ وَاِلَی اللَّهِ وَاِلَی ابْنِ رَسُولِ اللَّهِ 

بنام خدا وبه كمك خدا وبسوی خدا وبسوی فرزند پیامبر خدا

حَسْبِیَ اللَّهُ تَوَكَّلْتُ عَلَی اللَّهِ اَللَّهُمَّ اِلَیْكَ 

مرا خدا كفایت خواهد كرد و بر او توكّل می كنم. پروردگارا توجّه من

تَوَجَّهْتُ وَاِلَیْكَ قَصَدْتُ وَماعِنْدَكَ اَرَدْتُ  

بسوی تست و مقصد من توهستی وآنچه از پاداش نزد تُست، من اراده كرده ام

پس هنگام بیرون رفتن از درب منزل بگو

فاذا خرجت فقف علی باب دارك وقل:  

اَللَّهُمَّ اِلَیْكَ وَجَّهْتُ وَجْهی وَعَلَیْكَ خَلَّفْتُ 

خدایا! به سوی تو رو می كنم و خانواده ام  

اَهْلی وَمالی وَماخَوَّلْتَنی وَبِكَ وَثِقْتُ 

واموالم وتمام نعمتهایی كه به من عطاكرده ای به تو می سپارم  

فَلاتُخَیِّبْنی یا مَنْ لا یُخَیِّبُ مَنْ اَرادَهُ 

و به تو اطمینان دارم مرا محروم مكن ای خدایی كه محروم نمی سازی هرآنكه رو به سوی  

وَلایُضَیِّ-عُ مَنْ حَفِظَهُ صَلِ عَلی مُحَمَّدٍوَالِ مُحَمَّدٍ 

 توآورد وتباه نمی سازی آنچه درحفظ و پناه تو باشد پس درود فرست برمحمّد   

وَاحْفَظْنی بِحِفْظِكَ فَاِنَّهُ لایُضَیِّعُ مَنْ حَفِظْتَ 

وآل او و مرا در پناه خود حفظ فرما زیرا آنچه در پناه تست تباه نمی گردد

آنگاه كه به سلامتی رسیدی، غسل زیارت بجای آور و هنگام غسل بگو:   

اَللَّهُمَّ طَهِّرْنی وَ طَهِّرْلی قَلْبی وَ اشْرَحْ لی 

خدایا! پاكم كن و دلم را پاك گردان و مرا شاد بنما  

صَدْری وَ اَجْرِ عَلی لِسانی مِدْحَتَكَ وَ 

و مدح و محبّت و ستایش خودت را بر زبانم جاری ساز، زیرا  

مَحَبَّتَكَ وَ الثَّناءَ عَلَیْكَ فَاِنَّهُ لا قُوَّةَ اِلاَّ بِكَ وَ 

كه هیچ نیرویی جز بوسیله تو نیست و یقین دارم  

قَدْ عَلِمْتُ اَنَّ قِوامَ دینی اَلتَّسْلیمُ لِاَمْرِكَ وَ 

كه قوام دین من در تسلیم شدن در برابر فرمان تو و پیروی  

الْاِتِّباعُ لِسُنَّةِ نَبِیِّكَ وَ الشَّهادَةُ عَلی جَمیعِ 

از راه و روش پیامبر تو و گواهی دادن بر همه خلق تست  

خَلْقِكَ اَللَّهُمَّ اجْعَلْهُ لی شِفاءً وَنُوراً اِنَّكَ عَلی 

خدایا! این را برای من شفا و نور قرار ده  

كُلِّ شَیْ ءٍ قَدیرٌ

زیرا كه تو به هر چیز توانایی.

 

مدتی از برگشتنمون از مشهد گذشته ولی چون از روز برگشتمون گرفتار زلزله و پارک شده بودیم و فرصت نکردم از مشهد مقدس براتون بگم

شبهای احیا رو با همه اعضای خانواده تو حرم بودیم جای همگی خالی بود صفا و ارامشی خاصی داشت شب احیا هم اگه خدا قبول کنه عزا داری خیلی قشنگی بود بقدری شلوغ بود که تا پیاده رو ها مردم واسه خوندن دعای جوشن کبیر و گرفتن قران به سر نشسته بودن ایدا جان هم بار اولش بود انشاله که امام رضا بخوادش هر سال بره پابوسش ولی شیطون بلا نذاشت اونجوری که دلم می خواست زیارت کنم خیلی شلوغی میکرد و یه جا اروم نمیگرفت مجبور بودم همش دنبالش باشم ولی با وجود این خیلی خوش گذشت به خصوص ساعتی که تو حرم بودیم چند تا جا هم واسه گردش رفتیم ولی خدایی ش همه صفای مشهد به خاطر وجود نازنین اقامون امام رضاست سعی کردم چندتا عکس یادگاری از ایدا بگیرم ولی بقدری شیطنت کرد که همشون تار شده بجز یکشون که سعی می کنم براتون امادش کنم

انشاله که قسمت همه بشه و هر چه زودتر برم واسه زیارت و مارا هم دعا کنن از مشهد و خاطراتش هر چی بگم باز هم کم گفنم ولی ارامشی که تو حرم داشتم فکر نمی کنم جای دیگه ای هم داشته باشم . بخصوص یکی از بهترین محلهای زیارت بهشت ثامن الئمه بود که واقعا بهشته حیفه کسی بره و نره زیارت شهدای ثامن ائمه از همه دوستانی عازم مشهد هستند و یا الان مشغول زیارتند التماس دعا دارم .زیارتشون قبول

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیلا
6 شهریور 91 10:42
مرسی عزیز خدا قسمت شما هم بکنه

solmaz
12 شهریور 91 13:23
che zod aksesho gozasht chejori gozashti