ایداایدا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دختر گلم آیدا

ایدا جونم چهارشنبه سوریت مبارک باشه عزیزم

1390/12/23 9:55
نویسنده : پروانه
483 بازدید
اشتراک گذاری

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه
چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

 

                             

   

مبارک

 

دختر گل مامان چند روزی که باز هم متاسفانه سرما خورده بد جوری هم سرفه میکنه

الهی مامان فدای اون چشمای نازت بشه دلم بدجوری میگیره وقت میبنم بی حال

نشستی و نگاه میکنی دخمله مامان برات یه کادوی خوشگل واسه چهارشنبه سوریت

گرفتم انشاله همیشه سالم و سلامت باشی تا مامانی و بابایی همیشه خوشحال

باشه عروسک مامان چهارشنبه سوری مبارکت باشه

دوست دارم

آتیش پاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
23 اسفند 90 11:18
خاله پریناز
24 اسفند 90 10:06
الهی آمییییییییییییییییییییییییییییییین.همیشه تنت شاد و لبت خندون باشه خاله